Kim jesteśmy?
Wierzymy, że kluczem do sukcesu są ludzie. Ludzie, których łączy pasja oraz wzajemne zrozumienie. Jesteśmy zespołem, w którym koleżeństwo i wypracowana, szczera relacja to coś, co wznosi projekty w inny wymiar.
Wspólne wyzwania, wewnętrzne wsparcie, brak podziałów. Wszystko to przekłada się na naszą efektywność oraz finalny efekt prowadzonych projektów.
W BAMM każde wyzwanie jest wspólnym celem, a sukces jednej osoby jest sukcesem całego zespołu.
Poznaj nas
Projekt BAMM wyrósł w głowach założycieli: Mirka i Michała, którzy w pewnym momencie spotkali się na biznesowej drodze. Nić porozumienia i wspólne pomysły dały przestrzeń na stworzenie czegoś zupełnie nowego. Czegoś jakościowego. Pracując w różnych branżach, przebywając w różnych środowiskach dobrze wiedzą w jakich obszarach biznes potrzebuje wsparcia. Cel? Naprawić to, co nie działa i zrobić to dobrze. Bo rzetelność i szczerość w biznesie do podstawa.
Mirek to jeden z założycieli naszej agencji marketingowej. Jego bogate, 16-letnie, doświadczenie, sprawia, że jest nieocenionym wsparciem oraz liderem w obszarze budowy relacji biznesowych oraz zarządzania działami sprzedaży i marketingu. Swoją karierę rozpoczął w handlu, by z czasem skupić się na marketingu. Jego praca z firmami różnej wielkości ukształtowała go w specjalistę rozumiejącego ważność połączenia marketingu ze sprzedażą.
Co szczególnie ważne – Mirka wyróżnia zdolność do nawiązywania i budowania relacji. Jak sam mówi: “Zbudowane relacje biznesowe, doświadczenie zbierane przez ponad dekadę doprowadziły mnie do miejsca, w którym jestem teraz.”
Dzięki tej umiejętności, opierając się na intuicji w doborze ludzi, zbudował zespół BAMM.
Kolejny filar naszego zarządu. Michał swoją karierę zawodową rozpoczął w sektorze bankowym, gdzie zdobył solidne fundamenty w dziedzinie finansów i zarządzania.
Z ponad 18-letnim doświadczeniem w firmie DOORsystem, gdzie jest wspólnikiem, Michał jest nie tylko ekspertem w zarządzaniu finansami, ale także strategiem w rozwoju naszej agencji.
Poza światem biznesu Michał jest pasjonatem nart i fascynatem historii. Jest również zagorzałym kibicem Premier League, który z zapałem śledzi rywalizację na angielskich boiskach. Tu nie ma przypadku. W końcu wiele zasad zarządzania biznesem można porównać do strategii gry na boisku.
Podobnie jak na boisku, w biznesie potrzebne są plany, strategie, zespołowa praca i zdolność do adaptacji.
Poznaj nas
Wiedzę o biznesie wynieśliśmy z różnych doświadczeń – pracując w wielu branżach i na różnorodnych stanowiskach.
Mirek to jeden z założycieli naszej agencji marketingowej. Jego bogate, 16-letnie, doświadczenie, sprawia, że jest nieocenionym wsparciem oraz liderem w obszarze budowy relacji biznesowych oraz zarządzania działami sprzedaży i marketingu. Swoją karierę rozpoczął w handlu, by z czasem skupić się na marketingu. Jego praca z firmami różnej wielkości ukształtowała go w specjalistę rozumiejącego ważność połączenia marketingu ze sprzedażą.
Co szczególnie ważne – Mirka wyróżnia zdolność do nawiązywania i budowania relacji. Jak sam mówi: “Zbudowane relacje biznesowe, doświadczenie zbierane przez ponad dekadę doprowadziły mnie do miejsca, w którym jestem teraz.”
Dzięki tej umiejętności, opierając się na intuicji w doborze ludzi, zbudował zespół BAMM.
Kolejny filar naszego zarządu. Michał swoją karierę zawodową rozpoczął w sektorze bankowym, gdzie zdobył solidne fundamenty w dziedzinie finansów i zarządzania.
Z ponad 18-letnim doświadczeniem w firmie DOORsystem, gdzie jest wspólnikiem, Michał jest nie tylko ekspertem w zarządzaniu finansami, ale także strategiem w rozwoju naszej agencji.
Poza światem biznesu Michał jest pasjonatem nart i fascynatem historii. Jest również zagorzałym kibicem Premier League, który z zapałem śledzi rywalizację na angielskich boiskach. Tu nie ma przypadku. W końcu wiele zasad zarządzania biznesem można porównać do strategii gry na boisku.
Podobnie jak na boisku, w biznesie potrzebne są plany, strategie, zespołowa praca i zdolność do adaptacji.
Różnorodność kompetencji i synergia - właśnie to wyróżnia nasz zespół!
Sprawców zamieszania już znasz. Zatem czas przedstawić resztę! Kasia, Ala, Madzia i Asia to silnik agencji BAMM – to one odpowiadają za wykonawstwo. Sprawiają, że nie tylko, jako klient, czujesz się zaopiekowany, ale przede wszystkim – dobrze pokierowany.
Różnorodność kompetencji i synergia - właśnie to wyróżnia nasz zespół!
Sprawców zamieszania już znasz. Zatem czas przedstawić resztę! Kasia, Ala, Madzia i Asia to silnik agencji BAMM – to one odpowiadają za wykonawstwo. Sprawiają, że nie tylko, jako klient, czujesz się zaopiekowany, ale przede wszystkim – dobrze pokierowany.
Katarzyna Koryczan
Project Manager
Alicja Polewko
Content Manager
Magdalena Kur
Content Manager
Joanna Gawrońska
Graphic Designer
O Kasi można mówić wiele, ale to, co powinno mocno wybrzmieć przy jej osobie to: optymistka i wielowątkowy ogarniacz. Szeroko rozumiana empatia, wsparcie oraz budowanie relacji z klientami to jej chleb powszechni. Nie wyobraża sobie nie dojść do porozumienia z klientem, bo przecież „zawsze wszystko da się dopasować do oczekiwań„.
Jej umiejętność budowania pozytywnych relacji sprawia, że jest nie tylko skuteczną specjalistką ds. zarządzania projektami, ale także niezastąpionym członkiem naszego zespołu.
Ala mówi, że lubi treść i treściwie jeść. Słowa, jedzenie i moda to dla niej pasja.
Słowem żyje już od blisko 9 lat – początkowo pracując w redakcjach, następnie prowadząc własnego bloga, a od 4 lat tworząc
komunikację marek.
W skrócie – wie jak przebierać w słowach, by miały właściwy przekaz i odpowiednią siłę.
Uwielbia tworzyć. Od kreacji marketingowych, po kompozycje kwiatowe. Tak, drugą pasją Magdy jest florystyka. Jak sama mówi – marketing śmiało porównywać można do sztuki układania bukietów. I tu, i tu starannie dobrane elementy stworzyć mają harmonijną, porywającą całość.
Doświadczenie w połączeniu z głębokim zmysłem estetycznym to jej klucz do tworzenia odpowiednich, spójnych treści.
Zajęcie, które kiedyś było jedynie pasją, poprzez rozwijanie umiejętności, zdobywanie doświadczenia stało się jednym z najważniejszych aspektów życia Asi. Dzięki swojej wiedzy, kreatywności, niekonwencjonalnych i nieszablonowych rozwiązań tworzy unikalne materiały graficzne.
Identyfikacja wizualna, materiały reklamowe oraz projektowanie stron internetowych – to mocne strony naszej Asi.
Katarzyna Koryczan
Project Manager
Alicja Polewko
Content Manager
Magdalena Kur
Content Manager
Joanna Gawrońska
Graphic Designer
O Kasi można mówić wiele, ale to, co powinno mocno wybrzmieć przy jej osobie to: optymistka i wielowątkowy ogarniacz. Szeroko rozumiana empatia, wsparcie oraz budowanie relacji z klientami to jej chleb powszechni. Nie wyobraża sobie nie dojść do porozumienia z klientem, bo przecież „zawsze wszystko da się dopasować do oczekiwań„. Jej umiejętność budowania pozytywnych relacji sprawia, że jest nie tylko skuteczną specjalistką ds. zarządzania projektami, ale także niezastąpionym członkiem naszego zespołu.
Ala mówi, że lubi treść i treściwie jeść. Słowa, jedzenie i moda to dla niej pasja.
Słowem żyje już od blisko 9 lat – początkowo pracując w redakcjach, następnie prowadząc własnego bloga, a od 4 lat tworząc
komunikację marek.
W skrócie – wie jak przebierać w słowach, by miały właściwy przekaz i odpowiednią siłę.
Uwielbia tworzyć. Od kreacji marketingowych, po kompozycje kwiatowe. Tak, drugą pasją Magdy jest florystyka. Jak sama mówi – marketing śmiało porównywać można do sztuki układania bukietów. I tu, i tu starannie dobrane elementy stworzyć mają harmonijną, porywającą całość.
Doświadczenie w połączeniu z głębokim zmysłem estetycznym to jej klucz do tworzenia odpowiednich, spójnych treści.
Zajęcie, które kiedyś było jedynie pasją, poprzez rozwijanie umiejętności, zdobywanie doświadczenia stało się jednym z najważniejszych aspektów życia Asi. Dzięki swojej wiedzy, kreatywności, niekonwencjonalnych i nieszablonowych rozwiązań tworzy unikalne materiały graficzne.
Identyfikacja wizualna, materiały reklamowe oraz projektowanie stron internetowych – to mocne strony naszej Asi.
Katarzyna Koryczan
Project Manager
O Kasi można mówić wiele, ale to, co powinno mocno wybrzmieć przy jej osobie to: optymistka i wielowątkowy ogarniacz. Szeroko rozumiana empatia, wsparcie oraz budowanie relacji z klientami to jej chleb powszechni. Nie wyobraża sobie nie dojść do porozumienia z klientem, bo przecież „zawsze wszystko da się dopasować do oczekiwań„. Jej umiejętność budowania pozytywnych relacji sprawia, że jest nie tylko skuteczną specjalistką ds. zarządzania projektami, ale także niezastąpionym członkiem naszego zespołu.
Alicja Polewko
Content Manager
Ala mówi, że lubi treść i treściwie jeść. Słowa, jedzenie i moda to dla niej pasja.
Słowem żyje już od blisko 9 lat – początkowo pracując w redakcjach, następnie prowadząc własnego bloga, a od 4 lat tworząc
komunikację marek.
W skrócie – wie jak przebierać w słowach, by miały właściwy przekaz i odpowiednią siłę.
Magdalena Kur
Content Manager
Uwielbia tworzyć. Od kreacji marketingowych, po kompozycje kwiatowe. Tak, drugą pasją Magdy jest florystyka. Jak sama mówi – marketing śmiało porównywać można do sztuki układania bukietów. I tu, i tu starannie dobrane elementy stworzyć mają harmonijną, porywającą całość.
Doświadczenie w połączeniu z głębokim zmysłem estetycznym to jej klucz do tworzenia odpowiednich, spójnych treści.
Joanna Gawrońska
Graphic Designer
Zajęcie, które kiedyś było jedynie pasją, poprzez rozwijanie umiejętności, zdobywanie doświadczenia stało się jednym z najważniejszych aspektów życia Asi. Dzięki swojej wiedzy, kreatywności, niekonwencjonalnych i nieszablonowych rozwiązań tworzy unikalne materiały graficzne.
Identyfikacja wizualna, materiały reklamowe oraz projektowanie stron internetowych – to mocne strony naszej Asi.
Tak właśnie powstał BAMM!
Tak właśnie powstał BAMM!
Sprawdź, w czym możemy Ci pomóc
MARKETING
Dbamy nie tylko o środowisko wewnętrzne, ale i zewnętrzne. Pomagamy Twojej marce być wyrazistym i spójnym – we wszystkich punktach styku.
HEADHUNTING
Pomagamy budować silne zespoły w oparciu o dokładny audyt działania firmy. Wspiera nas w tym bogata siatka kontaktów – wyrośliśmy na bazie biznesu.
CONSULTING
W naszym zespole zderzają się różne kompetencje – czy to z marketingu, czy to z handlu. Pomożemy Ci ułożyć działania w każdym z tych obszarów.
Obszary, w których możemy Ci pomóc
MARKETING
Dbamy nie tylko o środowisko wewnętrzne, ale i zewnętrzne. Pomagamy Twojej marce być wyrazistym i spójnym – we wszystkich punktach styku.
HEADHUNTING
Pomagamy budować silne zespoły w oparciu o dokładny audyt działania firmy. Wspiera nas w tym bogata siatka kontaktów – wyrośliśmy na bazie biznesu.
CONSULTING
W naszym zespole zderzają się różne kompetencje – czy to z marketingu, czy to z handlu. Pomożemy Ci ułożyć działania w każdym z tych obszarów.
Przejrzysty proces – sprawdź jak może
rozpocząć się nasza współpraca
Po otrzymaniu formularza, skontaktujemy się z Tobą, by wybrać dogodny termin na rozmowę.
Krok 2: Spotkanie online lub F2F
Następnie spotykamy się online lub osobiście, aby omówić Twoje wyzwania i cele biznesowe. To czas na wzajemne poznanie i ustalenie, jak możemy Ci pomóc.
Krok 3: Audyt na bazie zebranych danych
Przeprowadzimy audyt Twojej obecnej sytuacji marketingowej, wykorzystując zebrane dane. Analiza ta pozwoli nam zidentyfikować kluczowe obszary do optymalizacji.
Krok 4: Rekomendowane działania
Następnie przedstawimy rekomendowane działania, które poprawią zastaną sytuację firmy, usprawnią procesy czy działania.
Krok 5: Twoja decyzja
Ostatni etap to Twoja decyzja. Masz pełną swobodę w decydowaniu, które z rekomendowanych działań chcesz wdrożyć. Pamiętaj – niezależnie od wyboru, jesteśmy tu, by wspierać Twój rozwój.
Przejrzysty proces – sprawdź jak może
rozpocząć się nasza współpraca
Spotykamy się online lub osobiście, aby omówić Twoje wyzwania i cele biznesowe. To czas na wzajemne poznanie i ustalenie, jak możemy Ci pomóc.
Krok 2: Spotkanie online lub F2F
Następnie spotykamy się online lub osobiście, aby omówić Twoje wyzwania i cele biznesowe. To czas na wzajemne poznanie i ustalenie, jak możemy Ci pomóc.
Krok 3: Audyt na bazie zebranych danych
Przeprowadzimy audyt Twojej obecnej sytuacji marketingowej, wykorzystując zebrane dane. Analiza ta pozwoli nam zidentyfikować kluczowe obszary do optymalizacji.
Krok 4: Rekomendowane działania
Następnie przedstawimy rekomendowane działania, które poprawią zastaną sytuację firmy, usprawnią procesy czy działania.
Krok 5: Twoja decyzja
Ostatni etap to Twoja decyzja. Masz pełną swobodę w decydowaniu, które z rekomendowanych działań chcesz wdrożyć. Pamiętaj – niezależnie od wyboru, jesteśmy tu, by wspierać Twój rozwój.
Z tymi markami współpracowaliśmy. Może dołączysz?
Agencja marketingu B2B BAMM
ul. Metalowców 13/A2/202
41-500 Chorzów
Skontaktuj się z nami
e-mail: kontakt@bamm.pl
tel. 506 354 729
Przydatne linki