
Czy jesteś gotowy na BAMM w organizacji?
BAMM to nie tylko nazwa naszej agencji marketingowej, to również nasze hasło na zatrząśnięcie, uderzenie oraz wprowadzenie pozytywnych zmian, które mogą odmienić oblicze Twojej firmy.
W naszej agencji stawiamy na strategiczne myślenie i kreatywne rozwiązania, które przekładają się na realne wyniki.
BAMM to nasza obietnica odważnych, ale przemyślanych działań.

Skontaktuj się z nami!
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach. Wypełnij formularz i w skrócie opisz w czym możemy Ci pomóc. Następnie nasz dedykowany konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia terminu bezpłatnej konsultacji.

Kto i jak szybko się z Tobą skontaktuje?



Wszystko, co może nurtować Cię przed rozmową – Q&A
Jak przygotować się
do rozmowy?
Opisz nam Twoje wyzwania oraz cele biznesowe. Wskaż swój problem i przygotuj listę pytań. Podczas rozmowy my chcemy poznać Ciebie. Naturalnym jest, że Ty chcesz poznać nas.
Czy konsultacją jest bezpłatna?
Tak! Bezpłatna konsultacja to czas, poświęcony na rozmowę. Zanim zaczniemy pomagać, chcemy w pełni zrozumieć Twój biznes oraz problemy z jakimi się zmagasz.
Jakie pytania mogę zadać podczas rozmowy?
Możesz zapytać o wszystko, co dotyczy sprzedaży i marketingu. Przykładowe pytania:
- Jakie są Wasze procesy tworzenia i wdrażania strategii marketingowej?
- W jaki sposób integrujecie działania marketingowe z działaniami sprzedażowymi?
- Jak wygląda współpraca z Waszą agencją na co dzień i jak często odbywają się spotkania/raporty?
- Jakie są Wasze oczekiwania wobec nas jako klienta, aby współpraca była jak najbardziej efektywna?
Przejrzysty proces – sprawdź jak może rozpocząć się nasza współpraca
KROK 1

Ustalenie terminu konsultacji
Po otrzymaniu formularza, skontaktujemy się z Tobą, by wybrać dogodny termin na rozmowę.
KROK 2

Spotkanie online lub face to face
Następnie spotykamy się online lub osobiście, aby omówić Twoje wyzwania i cele biznesowe. To czas na wzajemne poznanie i ustalenie, jak możemy Ci pomóc.
KROK 3

Audyt na bazie zebranych danych
Przeprowadzimy audyt Twojej obecnej sytuacji marketingowej, wykorzystując zebrane dane. Analiza ta pozwoli nam zidentyfikować kluczowe obszary do optymalizacji.
KROK 4

Rekomendowane działania
Następnie przedstawimy rekomendowane działania, które poprawią zastaną sytuację firmy, usprawnią procesy czy działania.
KROK 5

Twoja decyzja
Ostatni etap to Twoja decyzja. Masz pełną swobodę w decydowaniu, które z rekomendowanych działań chcesz wdrożyć. Pamiętaj – niezależnie od wyboru, jesteśmy tu, by wspierać Twój rozwój.